wickstrand

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Hannah Wickstrand - 20 april 2011 09:59

Det är minsann inte varje dag man vaknar upp till John Travoltas & Oliwia Newton-Johns "You're The One That I Want", huhu. 
Igår köpte mamma hem järntabletter till mig, har väntat på det ett tag nu. Men nu har jag äntligen fått dem. Anledningen är för att jag har järnbrist (haha logiskt)


Idag har jag redan hunnit med att äta frukost och sätta upp lite tavlor i rummet. Så nu är det bara lite småplock kvar, eheh. Jag vet, jag suger på att städa mitt rum. Men jag har viktigare saker för mig, säger vi.
Senare idag kommer Eric och Frida hit, tror jag i alla fall. Och ikväll ska vi grillaaaaaa på ungdomssamlingen.
Men en sak undrar jag, vad hände med vädret? Jag ser hur solen försöker tränga sig igenom molnen. Så snälla moln, kan ni inte flytta på er liiiite, så att solen kommer fram? Tack för förhand!
Jaja, nu ska jag vika ihop lite kläder. See ya! 

Av Hannah Wickstrand - 20 april 2011 01:15


John Mayer - Free fallin'

Lifehouse - Everything (Jag måste tillägga att jag älskar det här "dramat".)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! :)
Jag heter Hannah och är en tjej ifrån de småländska skogarna. Här skriver jag om min kärlek till musiken, min vardag, tankar och livet ur min synvinkel. Hope you like it!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards