wickstrand

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Hannah Wickstrand - 15 april 2011 11:39

  • Vad framtiden bär.
  • Gamla minnen. 
  • Att jag borde städa rummet. 
  • Morfar. ღ
  • Hur riktig kärlek känns som.
  • Hur jag kunde gjort saker annorlunda.
  • Allt och ingenting!
-
- Jag är en person som tänker vääääldigt mycket, så sju saker är för lite, haha!
Nej men ni fattar, eller hur? Jag skrev ju trots allt "allt och ingenting". :) 

Av Hannah Wickstrand - 15 april 2011 11:28

Tycker inte ni också att det är roligt att få hem brev? :)
Jag har faktiskt fått 3 stycken idag, hehe. Ett utav dem var ifrån Stage4you som meddelade att jag ska dit på en audition den 4 maj. Jag ska även fylla i några frågor om varför de ska ta emot just mig. Jag blev jätteglad när jag fick det brevet!


Idag ska jag fortsätta med pluggandet så att det blir klart och städa hela huset. Jag har lovat mamma det eftersom att hon tillåter mig att gå på September i Jönköping då. Så självklart gör jag det! :)

Och ikväll, då ska jag eventuellt hjälpa till på en påskauktion och sedan blir det fredagsmys. Eller om jag stannar hemma? Men det tror jag inte att jag gör.
Måste även meddela att det fina vädret håller i sig vilket är otroligt gött, hihi.
Nu ska jag återgå till mitt. Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! :)
Jag heter Hannah och är en tjej ifrån de småländska skogarna. Här skriver jag om min kärlek till musiken, min vardag, tankar och livet ur min synvinkel. Hope you like it!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards