wickstrand

Alla inlägg under april 2011

Av Hannah Wickstrand - 29 april 2011 19:03

Hej på er! Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande, men jag har haft fullt upp. I onsdags var jag och slingade håret, igår firade jag min födelsedag och idag har jag varit på svensktoppen nästa och tävlat. Dessutom funkar inte vårt internet här hemma, så jag skriver från min mobil. Skulle bara uppdatera om detta, så att ni vet. Uppdaterar mer när internet funkar. Puss & kram!

Av Hannah Wickstrand - 27 april 2011 21:51

Hello ladies and gentlemens! :)


Chill att jag fick sluta tidigt idag eftersom att jag inte har någon "elevens val". Asnice! Så strosade runt i lite affärer tills det var dags för frisören. Det tog över 3 timmar?! Resultatet får ni se imorgon, hehe. Blir bättre om ett tag i alla fall! :)
Sen åkte jag, Vickan och Oskar till Eksjö för att repa inför på fredag, Svensktoppen Nästa som jag nämnt några gånger. Det gick kalas, kommer nog bli riktigt bra.
Efter det åkte jag och Vix runt på alla möjliga vägar för att hitta vad alla människor från ungdomssamlingen höll hus. Det tog ett tag, men till slut kom vi rätt. Vi gjorde en asjobbig hinderbana som militärerna gör. Sen åkte vi hem till Björköby och fikade.
Och nu har jag och min familj precis ätit tårta och jag har fått lite fina presenter.
Varför? Det får ni veta imorgon! ;)  

Av Hannah Wickstrand - 26 april 2011 17:10

Hello there! :)

Tro det eller ej, men jag var i skolan idag, yes. Hade ju min body-guard med mig, haha ;) Uppskattade verkligen alla som var så glada över att jag var tillbaka och de som brydde sig. Stor kram till er.

Det var på ett sätt skönt att vara tillbaka, men på ett sätt inte. Kändes fortfarande inte helt bra, men jag vet att jag har mina vänner som stöttar mig. 

Nu ska jag hjälpa Elin att tapetsera och greja inne på hennes rum. Kommer nog bli asnice! Har ju "påsklov" idag med, från sångövningen höhö, så det blir en ledig kväll. Fast jag tror att jag ska titta på lite skolarbete, bland annat musikprovet.


Ja just det, Elin var det som hämtade mig i Jönköping häromdan! Ni skulle ju få veta det på torsdag, men nu har hon själv redan avslöjat det så då kan likaväl jag med göra det. Elin är min syster som har varit au-pair i New Jersey i 18 månader, så ni kan ju förstå ifall jag blev exhalterad när jag såg henne. Hihi!


Elin och min bror Albin. Bilden är från påskmiddagen som hölls hos mormor i lördags. 

Av Hannah Wickstrand - 24 april 2011 13:44

"Erkänn att någon hade tipsat Laila Bagge om dig,
och så åkte hon till Jönköping och hämtade dig så du fick provsjunga!? ;)"


Jag var tvungen att lägga upp den, haha. Så här skrev Jonna innan och det var den skönaste gissningen hittills! Och det var verkligen ingen dålig gissning. Men ni får gärna säga vad ni tror. Tror ni att det var Laila Bagge som kom och hämtade mig i Jönköping? Let me know!
Det riktiga svaret får ni dock vänta på ;)

Har nyss kommit hem från både Nävelsjö och Björköby, det var dop i båda kyrkorna så det var två lååånga gudstjänster. 
Nu är grillen igång och senare ikväll ska vi nog åka ner till sjön och fika.
See ya! :)

 

Presentation


Hejsan! :)
Jag heter Hannah och är en tjej ifrån de småländska skogarna. Här skriver jag om min kärlek till musiken, min vardag, tankar och livet ur min synvinkel. Hope you like it!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards