wickstrand

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

My body would go where music goes, where I can lose control.

Av Hannah Wickstrand - 23 april 2011 00:21

Jag är helt exhalterad! Ni kan aldrig ana vem det var som hämtade mig i Jönköping idag. Jag får tyvär inte säga det heller, inte än i alla fall. Men gah, så sjukt alltså! Riktigt sjukt! Jag kan inte fatta det än, hihi.


Sjungandet igår (eller ja, förrgår) gick superbra. Och på vår "lediga tid" köpte vi mat och även lite jordgubbar. Gick på stan och jag hittade en sockersöt långklänning. 


Efter allt sjungande skjutsade min bror mig till Huskvarna och mötte upp min vän Matilda. Vi skulle som sagt till folkets park och titta på September. Och tro mig, hon är så SJUKT bra live! Helt sinnes vad bra hon är. Faktiskt så är hon mycket bättre live än vad hon är på skivorna. 
Efter själva konserten så åt vi och skjutsade sedan hem Ellen till Arvid och stod och pratade med honom ett tag. Sen åkte vi hem till Matilda och sov.


Idag har jag vaknat upp i Ölmstad som det heter. När vi vaknat käkade vi frukost och drog sedan in mot stan. Det är ju bil-elmia nu så det var riktigt snygga bilar som åkte runt. Och när vi satt där i vårat lilla bil-tittande så kommer den jag minst trodde skulle komma .. hihi, men den karamellen håller jag på!


Jag kommer uppdatera med en himla massa bilder imorgon, för nu ska jag sova och ta in allting i min lilla skalle. Hihi, åh. God natt på er! 


 

 
 
Jonna

Jonna

24 april 2011 13:00

Erkänn att någon hade tipsat Laila Bagge om dig, och så åkte hon till Jönköping och hämtade dig så du fick provsjunga!? ;)

http://justarandomblog.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Wickstrand - 4 maj 2011 23:16

Nu har jag flyttat, tillbaka  till det gamla! Ni hittar mig  HÄR :) Och låt mig gärna få veta vilken ni tyckte bäst om!thinksimplebecausepeoplearestupid.bloggplatsen.se VS whisperingvoice.blogg.se     ...

Av Hannah Wickstrand - 1 maj 2011 10:32


Hej allihopa! :)Hade ni ett trevligt valborgfirande igår? Mitt funkade i alla fall.Jag har ju inte bloggat på ett tag, anledningen är för att vårt internet inte vill funka. Nu funkar det, dock inte på min dator, haha. Så jag lånar mammas.Men jag ska ...

Av Hannah Wickstrand - 29 april 2011 19:03

Hej på er! Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande, men jag har haft fullt upp. I onsdags var jag och slingade håret, igår firade jag min födelsedag och idag har jag varit på svensktoppen nästa och tävlat. Dessutom funkar inte vårt internet här hemma, s...

Av Hannah Wickstrand - 27 april 2011 21:51

Hello ladies and gentlemens! :)   Chill att jag fick sluta tidigt idag eftersom att jag inte har någon "elevens val". Asnice! Så strosade runt i lite affärer tills det var dags för frisören. Det tog över 3 timmar?! Resultatet får ni se imorgon, h...

Presentation


Hejsan! :)
Jag heter Hannah och är en tjej ifrån de småländska skogarna. Här skriver jag om min kärlek till musiken, min vardag, tankar och livet ur min synvinkel. Hope you like it!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards