wickstrand

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Hannah Wickstrand - 19 april 2011 14:49


Jag klagar verkligen inte på vädret, nejnej. Har invigt mina shorts idag med, yey. 

Gick upp till mormor innan, där var även Albin och Jacob. Hon bjöd på våfflor och grabbarna eldade lite i hennes trädgård. Vårkänslor om något. 
Sen var jag och hämtade Sixten (min älskade kisse) för han hittade inte hem efter morgonens promenad med hunden, haha. Stackarn, men nu är han hemma.
Så nu sitter jag här och kan ni gissa vad jag ska göra nu? Jo, O.C ;) Vi ses! 

Av Hannah Wickstrand - 19 april 2011 09:56

God morgon! :)
Jag som trodde jag hade vänt på dygnet igen, men nu är det inte så farligt.
Igår beställde jag och Matilda biljetter till September som kommer till Huskvarna på torsdag, kommer bli asnice tror jag. 
Första grillningen avklarades även igår med familjen, som jag längtat! Det var riktigt gott. Fast vår grill har gjort sitt, så nu letar vi efter en ny pärla, haha.

Dagen består väl, återigen, utav plugg och lite städning på rummet. Förutom ikväll då jag ska träffa Vix och vi ska planera inför begravningen, svensktoppen nästa, musik i försommarkväll, allsång i forngården, forever young-konserten & hela köret! Det är minsann mycket att stå i nu när det går mot sommartider. Awesome!
Nu ska jag gå och se ifall jag kan hitta lite frukost ute i köket, är förövrigt själv hemma just nu. Vi synes och höres!
 

Av Hannah Wickstrand - 19 april 2011 03:15


Kärlek som på tv. 

Killar som inte är rädda för att kramas.

Killar som kan spela gitarr och sjunga.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! :)
Jag heter Hannah och är en tjej ifrån de småländska skogarna. Här skriver jag om min kärlek till musiken, min vardag, tankar och livet ur min synvinkel. Hope you like it!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards